مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 12:222022-06-19حوادث

دستگیری شرور سابقه دار و سارق مامور نما در زهک


فرمانده انتظامی شهرستان زهک از دستگیری شرور سابقه دار متواری طی یک عملیات غافلگیرانه در این شهرستان خبر داد.

-  حمید نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: درراستای تدابیر امنیتی و برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از تحرکات افراد شرور و اراذل و اوباش در سطح شهرستان،مبنی بر ایجاد درگیری مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت و اخلال درنظم عمومی، موضوع بصورت ویژه مورد رصد ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرارگرفت.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی،با استفاده از شگردهای پلیسی دریک اقدام غافلگیرانه توسط مامورین پلیس امنیت عمومی شهرستان ،این شرور دستگیر و جهت رسیدگی به جرایم و اتهامات وارده تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: متهم به اتهام تیراندازی به سمت افراد عادی و منجر به جرح شهروندان و اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی باسلاح گرم،سرقت مسلحانه موادمخدر در پوشش مامور و عامل و مشارکت درگیری با مامورین انتظامی شهرستان هامون، زورگیری و قاچاق مسلحانه موادمخدر محکوم به حبس گردیده و متواری بود.

این مقام انتظامی با هشدار به افراد شروری که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند گفت: عربده کشی و اوباشگری به هیچ عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد و هیمنه پوشالی اراذل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور سابقه دار و سارق مامور نما در زهک

دستگیری شرور سابقه دار و سارق مامور نما در زهک