مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 12:022022-06-19اجتماعي

نحوه دفع زباله در بجنورد غیربهداشتی و غیراصولی است


کارشناس مسئول نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: نحوه دفع زباله در دفع گاه واقع در کوه باباموسی بجنورد به صورت غیر بهداشتی و غیر اصولی می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حمیده رضایی، کارشناس مسئول نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص مشکلات دفع گاه زباله واقع در کوه باباموسی اظهار کرد: بحث زباله گردها، آلودگی های شیرآبه ها، آلوده شدن آب و خاک، نزدیکی این سایت به مسیر کوهنوردی و آرامستان از جمله این مشکلات می باشد.

وی گفت: امیدواریم شهرداری بجنورد این موضوع را بتواند حل بکند تا مرکز پردازش و کارخانه کمپست پسماند بهره برداری شود و ما بتوانیم سایت زباله باباموسی را با توجه به اینکه این همه سال آلودگی داشته است، ببندیم.

کارشناس مسئول نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی افزود: نحوه دفع زباله هم در این مکان به صورت غیر بهداشتی و غیر اصولی می باشد.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم دفع بهداشتی را به روش حفر گودال در نظر بگیریم، این گودال باید به تاسیسات زیر بنایی مثل جمع آوری شیرآبه و زیر سازی مناسب که نفوذپذیری این شیرآبه ها را کاهش دهد، با اصول فنی ای که در ضوابط آورده شده، مجهز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه دفع زباله در بجنورد غیربهداشتی و غیراصولی است

نحوه دفع زباله در بجنورد غیربهداشتی و غیراصولی است