مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-19فرهنگي

نشست خبری نمایش/«ادواردو» جرقه ای برای اندیشیدن مخاطب


نشست خبری نمایش ادواردو صبح امروز یکشنبه، 29 خردادماه با حضور ابوالفضل عشرب کارگردان و راحیل سرهنگی نویسنده و جمعی از بازیگران این نمایش در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نشست خبری تئاتر ادواردو صبح امروز یکشنبه، 29 خردادماه با حضور ابوالفضل عشرب کارگردان و راحیل سرهنگی نویسنده و جمعی از بازیگران این نمایش در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این نشست ابوالفضل عشرب کارگردان این نمایش گفت: تولید این نمایش یکسالی طول کشید و این نمایش که بازنویسی شده است را سعی کردیم تا تایید افراد مختلفی از جمله  آقای مرتضی سرهنگی، قدیری ابیانه و خیلی از افراد دیگر را در خصوص آن بگیریم.

وی ادامه داد: طرح اولیه این نمایش را من دادم و هیچکدام از دست اندرکاران کار در ابتدا اطلاعی از شخصیت این فرد ایتالیایی نداشتیم و وقتی با ابعاد شخصیتی وی آشنا شدیم خیلی نسبت به این شخصیت شیفته شدیم و قراراست که این کار از  5 تیر ماه و به مدت 24 شب در تماشاخانه مهر به روی صحنه برود.

عشرب در پاسخ به این سوال که جرقه آشنایی با این شخص به چه صورت بوده است، گفت: در ابتدا از طریق اینستاگرام با این فرد آشنا شدم  و وقتی مطالعاتم نسبت به ادواردو بیشتر شد این جذابیت را در من ایجاد کرد که چطور می شود فردی با وجود عواق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری نمایش/«ادواردو» جرقه ای برای اندیشیدن مخاطب

نشست خبری نمایش/«ادواردو» جرقه ای برای اندیشیدن مخاطب