مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-19اجتماعي

پشیمانی قطع کنندگان درختان جنگلی در کرمانشاه/ همیاری طبیعت با تحویل 40 اره برقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، انشالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: درودفرامان، جلالوند و عثمانوند نقاط بحرانی استان در بحث زغال چوب هستند در مناطق دیگر اگر این موضوع باشد به پررنگی این مناطق نیست.

وی گفت: برای جلوگیری از این کار موضوع مهم بحث اشتغالزایی است که این کار را برای روستاییان این مناطق تأمین خواهیم کرد، برخورد انجام می شود نزدیک به 168 نفر در حین تخلف، حمل زغال و احداث کوره دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد، البته طی سال های گذشته  هم خود افراد با اظهار پشیمانی از تخریب جنگل ها حدود 40 دستگاه اره موتوری تحویل منابع طبیعی دادند و همیار طبیعت شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ادامه داد: بیشترین جنگل کاری حاشیه جاده ها کشور از آن این استان است که با شروع فصل گرما در معرض خطر آتش سوزی قرار می گیرند به طوری که 65 درصد از 100 درصد آتش سوزی های منابع طبیعی استان توسط سهل انگاری گردشگران و 15 درصد هم بر اثر اختلافات قومی قبیله ای اتفاق می افتد.

کولانیی آتش سوزی پس چر را نیز تهدیدی جدی برای عرصه های منابع طبیعی دانست و افزود: بقایای محصول کم ارزش تر ازخود محصول نیست و با توجه به  بحث  خشکسالی، کمبود علوفه و کمبود آب و اثر مخربی که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشیمانی قطع کنندگان درختان جنگلی در کرمانشاه/ همیاری طبیعت با تحویل 40 اره برقی

پشیمانی قطع کنندگان درختان جنگلی در کرمانشاه/ همیاری طبیعت با تحویل 40 اره برقی