مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-19حوادث

واژگونی تریلی حامل نوشابه در شهرکرد/ مسیر در حال پاکسازی است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرکرد گفت: ماشین حمل نوشابه از مسیر شرق به غرب بلوار امام علی در حرکت بود که به علت سرعت نامناسب در پیچ مسیر از محور خارج شد.

- ایرج حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در رابطه با تصادف ماشین حمل نوشابه در شهرکرد، گفت: ساعت 9:30 صبح امروز در بلوار امام علی جاده دانشگاه آزاد ماشین حمل نوشابه از مسیر شرق به غرب در حرکت بود که به علت سرعت نامناسب در پیچ مسیر از محور خارج شد و راننده کنترل وسیله را از دست داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرکرد افزود: در این تصادف 2 وسلیه نقلیه دچار آسیب جزیی شدند که به سرعت هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند اما تا رسیدن اورژانس مردم و رانندگان در مقدمات کمک های اولیه کمک وافری انجام دادند.

وی ادامه داد: طی واژگونی وسیله نقلیه، راننده در اتاقک خود مبحوس شده بود که با کمک مردم مراحل اولیه انجام و راننده آماده خدمت رسانی اورژانس شد.

حسین پور با اشاره به زمان بر بودن نجات راننده، بیان داشت: 10 الی 20 دقیقه دیگر محیط پاکسازی می شود و تا پاکسازی محیط میدان دفاع مقدس مسدود می شود و شهروندان از جاده منظریه تردد می کنند.

انتهای پیام/68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی تریلی حامل نوشابه در شهرکرد/ مسیر در حال پاکسازی است

واژگونی تریلی حامل نوشابه در شهرکرد/ مسیر در حال پاکسازی است