مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-19حوادث

کشف بیش از 2 هزار لیتر روغن زیتون فاقد مجوز در سرخه


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و توقیف 2 هزار و 90 لیتر روغن زیتون فاقد مجوز بهداشتی و بارنامه در شهرستان سرخه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان سرخه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و عرضه خارج از شبکه، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی بار خودرو تعداد 110 گالن 19 لیتری به وزن 2 هزار و 90 لیتر روغن زیتون، فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و بارنامه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و با هماهنگی مراجع قضایی تحویل اداره غذا و دارو مرکز بهداشت شهرستان سرخه شده است.

دستگیری سارق به عنف و کشف موتورسیکلت قاچاق در گرمسار فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری سارق به عنف و کشف یک دستگاه موتورسیکلت 450 سی سی قاچاق در شهرستان گرمسار خبر داد.

حسنی گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت کراس 450 سی سی در شهرستان آرادان، موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به تمامی شهرستان ها اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 هزار لیتر روغن زیتون فاقد مجوز در سرخه

کشف بیش از 2 هزار لیتر روغن زیتون فاقد مجوز در سرخه