موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-19اجتماعي

ماجرای تخریب خانه یک خانم معلم در رفسنجان


شهرداری رفسنجان در خصوص علت تخریب خانه خانم معلم منطقه توضیحاتی را بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، روزگذشته فیلمی از یک خانم معلم ساکن رفسنجان در فضای مجازی منتشر شد.

این خانم معلم در حالی که سر تا پا خاک بود و بر گاری نشسته بود تاکید داشت: نیروهای شهرداری، خانه آنها را بر سرشان خراب کرده اند.

این خانم معلم فریاد می زد که بعد از 30 سال معلمی و آموزش به نسل های مختلف این کشور باید روی گاری بنشیند و نقد به مسئولان داشت که چرا باید آواره شود آن هم در شرایطی که مادرش دچار معلولیت است نیاز دارد که در شرایط اسکان مناسبی باشد.

این خانم معلم تاکید داشت: فوق لیسانس است و حال با این همه تلاش برای آموزش در کشور باید آواره باشد.

سید عباس حسینی مدیر ارتباطات و امور بین المللی شهرداری رفسنجان در خصوص علت آواره کردن این خانم معلم توضیح داد: خانه این معلم و چهار همسایه دیگر آنها در مسیر بزرگراهی بود که شمال شهر رفسنجان را از بن بست خارج می کرده و به غرب این شهر متصل می کرده است و تاثیر بسزایی بر کاهش بار ترافیکی شهر داشت.

آغاز این طرح به 25 سال گذشته بر می گردد و در هر دوره مدیریت شهر در این سال ها، بخش هایی از این بزرگراه ساخته شده و برای ساخت آن، زمین های مسیر بزرگراه از مالکان به قیمت روز خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخریب خانه یک خانم معلم در رفسنجان

ماجرای تخریب خانه یک خانم معلم در رفسنجان