مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-19اقتصادي

متعهد به تکمیل تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی هستیم


متعهد به تکمیل تقاطع غیرهم سطح سردار همدانی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید مسعود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی و غدیر است اظهار کرد: در دو ماهه سال جاری برخی از مشکلات  باعث توقف تقاطع سردار همدانی شده بود که در حال حاضر کار تکمیل پروژه به صورت جدی آغاز شده است.

  وی با اشاره به اینکه سطح دوم این پروژه تیرماه سال گذشته به بهره برداری رسید افزود: در اصل سطح سوم پروژه دارای سه قسمت، یک قسمت از سمت بلوار بدیع الزمان و قسمت دیگر از سمت بلوار نیروی انتظامی و دارای یک طول 180 متر و 120 متر است.

  شهردار همدان با اشاره به اینکه حدود سه هفته قبل بتن ریزی یک قسمت از سه قسمت از سمت بلوار بدیع الزمان انجام شده است افزود: آرماتوربندی بقیه قسمت ها انجام شده که کارها به صورت همزمان و به موازات هم در بلوار نیروی انتظامی پیش می رود.

  وی از هماهنگی های صورت گرفته برای نصب تابلوی روزشمار در تقاطع سردار همدانی خبر داد و گفت: علیرغم تمام مشکلات پیش آمده، طبق تمهیدات اندیشیده شده و طبق پیش بینی ها این پروژه تا آخر پاییز به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متعهد به تکمیل تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی هستیم

متعهد به تکمیل تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی هستیم