مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 07:472022-06-19فرهنگي

سعید حنایی که بود؟ و چرا دست به آدمکشی زد؟


ماجرای قتل های عنکبوتی که در سال 79 تا 80 در مشهد اتفاق افتاد یکی از مهم ترین پرونده های جنایی و خبرساز طی 2 دهه اخیر است که با گذشت 22 سال از آن هنوز هم منشأ تحولات و بحث های جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پس از ساخت چند فیلم سینمایی درباره این قتل ها و به ویژه ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس، روزنامه خراسان برآن شد تا به عنوان اولین رسانه ای که 22 سال قبل ماجرای قتل های عنکبوتی را فاش کرد ناگفته ها و ابعاد جدیدی از این قتل ها را در گفتگو با سید خلیل سجادپور خبرنگار پیش کسوت خود که از اولین روز های وقوع این قتل ها از نزدیک ماجرا را پیگیری کرده به مخاطبان ارائه کند.

سید خلیل سجادپور روایتی عجیب و ناگفته از زوایای پنهان این قتل ها را که تا کنون در جایی بیان نشده در حالی بازگو می کند که هنوز بسیاری از ابعاد پیچیده و حقایق پشت پرده این پرونده برای افکار عمومی بیان نشده است.

نکاتی که با گذشت این سال ها هنوز هم مورد بهره برداری ها و اغراض سیاسی قرار می گیرد.

در این گفت وگوی جذاب و نفس گیر با طرح سوالاتی از ابعاد پنهان این ماجرا به واکاوی قتل های عنکبوتی از زبان خبرنگاری پرداخته ایم که آن زمان درمتن این ماجرا حضور داشت و اخباری را که تا کنون محرمانه مانده بود رسانه ای می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید حنایی که بود؟ و چرا دست به آدمکشی زد؟

سعید حنایی که بود؟ و چرا دست به آدمکشی زد؟