مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 07:072022-06-19اقتصادي

اجرای طرح آماده باش دستگاه های خدمات رسان برای سفرهای تابستانی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان با آغاز سفرهای تابستانی در استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در کمیسیون ایمنی راه های استان آمار تصادفات را نگران کننده توصیف کرد و اظهار داشت: از دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون خواسته می شود با وجود اقدامات مؤثر قبلی، تمهیدات و برنامه های یکساله خود را در جهت کاهش آمار تصادفات ارائه کنند.

وی گفت: با تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها و آغاز سفرهای تابستانی باید سعی کنیم تا حداکثر بهره برداری در کنترل ترددها را داشته تا کمترین آسیب ها را در جاده های استان شاهد باشیم که این موضوع نیازمند هم افزایی و اجرای طرح عملیات ویژه تابستانی با مشارکت حداکثری دستگاه ها برای خدمات رسانی مناسب را می طلبد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به بحث فرهنگ سازی ترافیکی در بین خانواده ها، تصریح کرد: همراهی صدا و سیما در نشر موضوعات فرهنگی تأثیر به سزایی خواهد داشت.

عباس زاده اجرای مواردی همچون ایجاد شیب شیروانی را راهکاری مؤثر در کاهش شدت سوانح دانست و ادامه داد: برای ارتقای ایمنی جاده ها باید اولویت بندی برای رفع نقاط حادثه خیز استان داشته باشیم تا بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آماده باش دستگاه های خدمات رسان برای سفرهای تابستانی

اجرای طرح آماده باش دستگاه های خدمات رسان برای سفرهای تابستانی