مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-18سياسي

ولایت مداری، اقدامی عملی است نه شعاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت السلام والمسلمین سید حسین مومنی عصر امروز در مراسم پنجمین سالگرد شهید مدافع امنیت حسن عشوری در مسجد ماچیان کلاچای اظهار کرد: به فرمایش امام خمینی (ره)، این انقلاب در امتداد انقلاب امام حسین (ع) است.

  وی، بقای این انقلاب را در گرو ارزش ها و انقلاب امام حسین(ع) دانست و افزود: اگر کسی بخواهد در این نظام عاقبت بخیر شود و از غافله عقب نماند باید در سندی که امام حسین(ع) به عنوان چشم انداز برای ما بیان کرده قرار بگیرد.

  استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه توجه به سند چشم انداز امام حسین(ع) موجب بقای این انقلاب می شود و گرنه دچار مشکلات عدیده ای می شویم، گفت: همه باید در مسیر چشم انداز امام حسین(ع) حرکت کنیم تا به مقصود برسیم.

مومنی با اشاره به اینکه ولایت مداری، اقدامی عملی است نه شعاری بیان کرد: ولایت مداری با لباس خاص و انداختن چفیه به دور گردن ممکن نیست و باید ولایت مداری عینا با رفتار رعایت شود.

  این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه فرد مدعی ولایت مداری نباید بین او و مردم مانعی باشد، تصریح کرد: مسؤول مملکت جمهوری اسلامی نباید بین او و مردمش فاصله باشد، مردم گوش شنوا می خواهند تا کسی درد دلشان را گوش کند و مسوولی که نتواند حرف مردم را بشنود نمی تواند در طریق ولایت و رهبری گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری، اقدامی عملی است نه شعاری

ولایت مداری، اقدامی عملی است نه شعاری