مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 19:122022-06-18سياسي

حفاظت محیط زیست: جان باختن 150 محیط بان در محیط زیست؛ 49 تن شهید اعلام شدند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور: قانون حمایت بیمه ای و قضایی محیط بانان 2 سال پیش در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که در حوزه بیمه الحمدالله مشکلات ما را مرتفع کرد.

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور: قانون حمایت بیمه ای و قضایی محیط بانان 2 سال پیش در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که در حوزه بیمه الحمدالله مشکلات ما را مرتفع کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به درجریان بودن فرآیند اصلاح و متمم قانون به کارگیری سلاح توسط محیط بانان در مجلس و فراکسیون محیط زیست، گفت: از تعداد 150 نفر محیط بانانی که در محیط زیست جان خود را از دست داده اند، 49 نفر از سوی بنیاد شهید، شهید اعلام شده اند.

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در گفت وگو با فارس در شهریار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان اظهار کرد: قانون حمایت بیمه ای و قضایی محیط بانان 2 سال پیش در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که در حوزه بیمه الحمدالله مشکلات ما را مرتفع کرد.

وی با اشاره به موارد نیاز به اصلاح این قانون از سوی مجلس گفت: اصلاح قانون به کارگیری سلاح مصوب برای محیط بانان، تکاپوی نوع کار محیط بانان رو نمی دهد و محیط بان در مناطق 4 گانه باید با افرادی که مسلح به سلاح گرم غیرمجاز هستند، مبارزه می کند و در این درگیری ها احتمال شهادت یا جانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت محیط زیست: جان باختن 150 محیط بان در محیط زیست؛ 49 تن شهید اعلام شدند

حفاظت محیط زیست: جان باختن 150 محیط بان در محیط زیست؛ 49 تن شهید اعلام شدند