مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 17:122022-06-18دانش

بازدید پروفسور نسیب فاضل کیشالی از دانشکده تربیت بدنی و دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک شهر ارزروم کشور ترکیه، ضمن بازدید از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز، - در نشستی با رییس و اعضای هیئت علمی دانشگاه آتاتورک ترکیه، راهکارهای گسترش همکاری های علمی بین دو دانشکده را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک شهر ارزروم کشور ترکیه، ضمن بازدید از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز، در نشستی با رییس و اعضای هیئت علمی این دانشکده، راهکارهای گسترش همکاری های علمی بین دو دانشکده را مورد بررسی قرار دادند.

مهتا اسکندنژاد، رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در این بازدید و نشست ضمن خیر مقدم به رییس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه آتاتورک؛ با اشاره به برخی توانمندی های این دانشکده گفت: اساتید و دانشجویان این دانشکده در رشته ها و تخصص های مختلف ورزشی دارای ظرفیت های فراوانی هستند و با تولید و انتشار مقالات در سطح ملی، منطقه و بین المللی مطرح هستند.

اسکندنژاد در ادامه با تاکید بر اینکه تولید و انتشار مقالات اساتید و دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز در رشته های مختلف در رنکینگ های بین المللی بوده است، تصریح کرد: دانشکده تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید پروفسور نسیب فاضل کیشالی از دانشکده تربیت بدنی و دانشگاه تبریز

بازدید پروفسور نسیب فاضل کیشالی از دانشکده تربیت بدنی و دانشگاه تبریز