مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-18اجتماعي

همکاری مازندران و فنلاند در مدیریت آب و پسماند


مدیرکل محیط زیست مازندران یکی از مشکلات زیست محیطی استان را بحث پسماند و مدیریت و تبدیل آن به انرژی پایدار دانست و گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران خواستار استفاده از تجربیات کشور فنلاند در مدیریت پساب و تبدیل آن به انرژی های نوین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بعد از ظهر امروز دیدار سفیر فنلاند با مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در محل اداره کل محیط زیست استان انجام شد.

در این دیدار بحث دو طرف در زمینه استفاده از تجربیات کشور فنلاند در مدیریت آب، تبدیل پسماند به انرژی های نوین به ویژه برق بوده است.

مدیرکل محیط زیست مازندران ضمن معرفی کشور و حساسیت های زیست محیطی در این منطقه، اظهار کرد: ایران کشوری است که پیشینه فرهنگی بالایی دارد و بنا به اهمیت محیط زیست در دین اسلام و کتاب آسمانی حفاظت از عرصه های طبیعی و صیانت از محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته است.

عطالله کاویان با اشاره به اینکه در ایران به دلیل ارزش بالای محیط زیست این حوزه در قالب مناطق چهارگانه (پارک ملی، اثر طبیعی ملی و پناهگاهی، حیات وحش و مناطق حفاظت شده) مدیریت می شود، افزود: جغرافیای ایران سبب شد تا زیست بوم های متنوعی شامل 10 هزار گونه منحصر بفرد و یک هزار و 100 گونه جانوری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مازندران و فنلاند در مدیریت آب و پسماند

همکاری مازندران و فنلاند در مدیریت آب و پسماند