مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-18پزشكي

تفاوت قیمت به افزایش خاکسپاری اموات در روستاها دامن زده است


فرماندار همدان با اشاره به ضرورت توجه مدیریت شهری در خاکسپاری قانونمند متوفیان گفت: تفاوت قیمت از جمله عواملی است که به خاکسپاری اموات در آرامستان های روستاها دامن زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان همدان اظهار کرد: طبق بررسی ها در سال 1400 مهمترین عوامل مرگ و میر مورد بررسی قرار گرفته که با توجه به شیوع کرونا، بیماری های دستگاه تنفسی با یک هزار و 747 مورد نخستین عامل مرگ در همدان بوده است.

وی آمار علل مرگ و میر را در جهت اصلاح رفتارها، تغذیه، سبک زندگی و سایر برنامه ریزی ها قابل توجه دانست و افزود: بیماری های قلبی و عروقی، سرطان، غدد و تغذیه، حوادث غیر عمدی مانند تصادفات، غرق شدگی و برق گرفتگی به ترتیب دومین تا پنجمین علل مرگ و میر طی سال گذشته در همدان هستند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ضرورت ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در موعد قانونی تعیین شده یادآور شد: آمار باید بهنگام و دقیق باشد تا در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها بتوانیم برنامه ریزی مطلوب تری داشته باشیم.

وی از افزایش ولادت و کاهش 35 درصدی وفات طی دو ماهه نخست سال جاری در همدان خبر داد و افزود: سال 1400 نسبت به سال 1399 شاهد کاهش 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت قیمت به افزایش خاکسپاری اموات در روستاها دامن زده است

تفاوت قیمت به افزایش خاکسپاری اموات در روستاها دامن زده است