مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:422022-06-18حوادث

اتفاق عجیب در بوشهر/ جان باختن 2 کودک در سطل آب کولر!


مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر گفت: طی یک ماه گذشته 2 کودک در سطل آب کولر در شهرستان دیّر غرق شدند.

- حسین ناظمیان پور ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دیر اظهار داشت: هدی و هدیه دو کودک زیر 5 سال ساکن شهرستان دیّر بودند که بر اثر غرق شدگی در سطل آب، جان خود را از دست دادند.

مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر گفت: هدی دختربچه افغانستانی که فقط یکسال و دو ماه بیشتر نداشت به دلیل غفلت والدین، در سطل پر از آب کولر که در حیاط قرار داشت، بی هیچ سر و صدایی افتاد که پس از انتقال به بیمارستان امام هادی (ع) دیر و انجام عملیات احیا موفقیت آمیز با اسکورت طبی به بیمارستان شهدا خلیج فارس بوشهر منتقل و در آنجا علی رغم تلاش پزشکان و کادر پرستاری پس از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: طبق گفته مادر، این کودک کمتر از 20 دقیقه ناپدید که متعاقب آن در سطل آب پیدا می شود که این موضوع نشان دهنده اهمیت توجه دو چندان به کودکان و مراقبت از حضور آنان است.

مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر افزود: هدیه نیز دختربچه ای تقریبا دو ساله ساکن شهر دیّر بود که برای بازی سر در سطل آب کولر کرده بود و دیگر نتوانسته بود سر از داخل سطل بلند کند و والدین او پس از نیم ساعت بعد متوجه او شده با اعلام به مرکز پیام فوریت های پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق عجیب در بوشهر/ جان باختن 2 کودک در سطل آب کولر!

اتفاق عجیب در بوشهر/ جان باختن 2 کودک در سطل آب کولر!