مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-18حوادث

کلاهبرداری میلیاردی مرد خوش تیپ با تراکنش های ناموفق


در جریان رسیدگی به این شکایات چندین شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس واصل شد که ماموران پرونده های مشابه را جمع بندی کرده و در جریان آن اطلاعاتی در زمینه ارتباط این کلاهبرداری ها به دست آوردند.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری از 50 تن از کسبه و مغازه داران با روش تراکنش های ناموفق کرده بود، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در حاشیه دستگیری این فرد، گفت: مدتی قبل چند تن از کسبه و مغازه داران بزرگراه و محله نواب به پلیس مراجعه و شکایت خود را از فردی کلاهبردار به ثبت رساندند.

این افراد در اظهاراتی مشابه اعلام کردند که از سوی فردی با ظاهری آراسته و خوش تیپ مورد کلاهبرداری قرار گرفته و این فرد پس از مراجعه به واحد صنفی آنان و انجام خرید، رسیدی جعلی به این افراد نشان داده و در کمال خونسردی مغازه را ترک کرده است.

وی با بیان اینکه با طرح این شکایات، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند، گفت: در جریان رسیدگی به این شکایات چندین شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس واصل شد که ماموران پرونده های مشابه را جمع بندی کرده و در جریان آن اطلاعاتی در زمینه ارتباط این کلاهبرداری ها به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی مرد خوش تیپ با تراکنش های ناموفق

کلاهبرداری میلیاردی مرد خوش تیپ با تراکنش های ناموفق