مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-18اقتصادي

صید فانوس ماهی در دریای جنوب با شناورهای کاملا ایرانی/ قیمت ماهی گران تر نمی شود


پس از رفتن کشتی های چینی از دریای جنوب، این بار صید فانوس ماهیان در دریای جنوب با شناورها و نیروهای کاملا ایرانی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز سید حسین حسینی در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که آیا صید ماهیان در دریای جنوب توسط کشتی ها و شناورهای چینی انجام می شود و آخرین اخبار در مورد صید فانوس ماهیان چیست؟ اظهار داشت: کشتی ها و شناورهای  چینی دیگر در دریای جنوب اقدام به صید ماهی نمی کنند، اما برنامه ای داریم که صید این ماهی ها توسط کشتی ها و شناورهای کاملا ایرانی انجام شود که در آن از نیروها و خدمه های ایرانی استفاده خواهد شد.

رییس سازمان شیلات ایران اظهار داشت: در موسسه تحقیقات، مدیریت صید، دستورالعمل و پروتکل های صید فانوس ماهیان در دریای جنوب بررسی می شود که پس از اقناع سازی افکار عمومی توسط شناورها و نیروهای ایرانی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این طرح شرایط حفظ و پایداری ماهیان در آب های کم عمق نیز مدیریت می شود و در آن کاملا از تکنولوژی ایرانی استفاده خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: در دنیا صید در آب های عمیق انجام می شود و برای ما هم که آب های عمیق از بندر جاسک تا گواتر را داریم، امکان برداشت فانوس ماهیان وجود دارد، اما قبلا این برداشت بدون توضیح دادن در این باره که تداخلی با آب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید فانوس ماهی در دریای جنوب با شناورهای کاملا ایرانی/ قیمت ماهی گران تر نمی شود

صید فانوس ماهی در دریای جنوب با شناورهای کاملا ایرانی/ قیمت ماهی گران تر نمی شود