مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-18اقتصادي

دست و پا زدن «شرق» برای بسته شدن


روزنامه شرق که این روزها با استقبال کم مخاطب روبرو شده، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با توقیف شدن هزینه این سوءمدیریت را بر گردن دیگران بیاندازد و مانند یک قهرمان خودش را جلوه دهد.

- از شایعه تا واقعیت: روزنامه اصلاح طلب شرق که به پاس گل دادن و دادن خوراک خبری به رسانه ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مشهور است، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری درگیر مشکلات مدیریتی است.

اوضاع مدیریت این روزنامه در حدی است که بسیاری از روزنامه نگاران را مجبور به ترک کرده است.

از سوی دیگر شیب صعودی اخبار جنجالی، حاشیه ساز و غیرواقعی روزنامه شرق در روزهای گذشته، این فرضیه را بیشتر ثابت می کند که مترصد این هستند تا با انتشار این دست اخبار جنجالی ، توقیف شوند تا هزینه این سوء مدیریتی که منجر به کاهش مخاطب و تیراژچند صدتایی شده را به گردن دیگران بیاندازند.

  *  شایعه احتمال افزایش قیمت بنزین چند روز پیش روزنامه شرق در گزارشی جنجالی مدعی احتمال افزایش قیمت بنزین و حذف کارت سوخت جایگاه داران شد؛ موضوعی که با استقبال رسانه شبکه های ماهواره ای فارسی زبان روبرو شد.

این درحالی بود که اوجی وزیر نفت شایعه افزایش قیمت بنزین و جمع آوری کارت های سوخت جایگاه داران را  قویاً تکذیب کرد و  گفت چنین موضوعی در دستور کار دولت نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست و پا زدن «شرق» برای بسته شدن

دست و پا زدن «شرق» برای بسته شدن