مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-18حوادث

پلمب 4 پاتوق مصرف مواد مخدر در «بیرجند»


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بیرجند خبر داد و گفت: در این طرح 15 نفر خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و 4 پاتوق مصرف مواد مخدر پلمب و تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ غلامرضا شاهوردی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دریافت اخباری مبنی بر اینکه محل هایی در سطح شهرستان بیرجند به پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را به وجود آورده شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل های شناسایی شده را بازرسی کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مأموران در این عملیات، 7 کیلو و 545 گرم انواع مواد مخدر کشف و 4 خرده فروش را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: در ادامه این عملیات 11 نفر معتاد متجاهر دستگیر که به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 پاتوق مصرف مواد مخدر در «بیرجند»

پلمب 4 پاتوق مصرف مواد مخدر در «بیرجند»