مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 11:572022-06-18سياسي

هیچ کارمندی به دلیل بدحجابی اخراج نمی شود/ نخبگان قانون را بخوانند سپس نقد کنند


قانون عفاف و حجاب در حالی این روز ها در ادارات دولتی در حال اجرا است که برخی از نخبگان انتقاداتی به آن وارد می کنند که برخی انتقادات نشان می دهد گویا متن قانون را مطالعه نکرده اند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت های دینی ـ مهدی احمدی: اجرای فاز نخست قانون عفاف و حجاب چندی پیش از سوی وزارت کشور به نهاد ها و دستگاه های مختلف ابلاغ شد.

با گرم شدن هوا در بهار سال 1401 شاهد پوشش های ناهنجار در سطح جامعه بودیم که این ناهنجاری ها در رویدادی مانند نمایشگاه کتاب نمود بیشتری پیدا کرد.

از طرفی مخاطبان خبرگزاری فارس هم با ثبت پویش هایی در سامانه فارس من خواهان رسیدگی به وضع بدحجابی در جامعه بودند و بسیاری هم عقیده داشتند مبارزه با بدحجابی باید از ادارات و نهاد های دولتی آغاز شود.

می توانید نظیر این پویش ها را در اینجا مشاهده کنید.

ابلاغ قانون عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور به این ترتیب پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد قانون عفاف و حجاب از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر جهت ابلاغ به وزارت کشور ارسال شده و منتظر ابلاغ است، با پیگیری های رسانه ای و مسئولان ستاد بالاخره قانون عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور به نهاد ها ابلاغ شد و ستاد امر به معروف مسئول تشکیل قرارگاه و اجرای قانون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کارمندی به دلیل بدحجابی اخراج نمی شود/ نخبگان قانون را بخوانند سپس نقد کنند

هیچ کارمندی به دلیل بدحجابی اخراج نمی شود/ نخبگان قانون را بخوانند سپس نقد کنند