مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 11:422022-06-18دانش

تشخیص آنتی بیوتیک با کمک فولرن عامل دار انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مطالعه ای جدید که توسط محققان انجام شده، بررسی جذب فلوروکینولون (FQ) روی فولرن های حاوی منیزیم، - در مطالعه ای جدید که توسط محققان انجام شده، بررسی جذب فلوروکینولون (FQ) روی فولرن های حاوی منیزیم، کلسیم، آهن و روی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مطالعه ای جدید که توسط محققان انجام شده، بررسی جذب فلوروکینولون (FQ) روی فولرن های حاوی منیزیم، کلسیم، آهن و روی انجام شد.

نتایج این مطالعه نشان داد که فولرن حاوی کلسیم ممکن است یک انتخاب امیدوارکننده برای فناوری های حسگر زیستی در مقیاس نانو باشد.

آنتی بیوتیک های فلوروکینولون (FQ) دارو هایی هستند که در درمان حیوانات و انسان استفاده می شوند و به درمان عفونت های ناشی از باکتری کمک می کنند.

از آنجایی که آنتی بیوتیک های فلوروکینولون نمی توانند به طور کامل توسط انسان یا حیوانات هضم شوند و به راحتی توسط بسیاری از میکروب ها استفاده نمی شوند، از طریق کانال های دفع پساب کنترل نشده به زمین نفوذ کرده و توسط خاک جذب می شوند.

از آنجایی که پخش فلوروکینولون در اکوسیستم همچنان نگرانی قابل توجهی برای سلامت حیوانات و انسان ایجاد می کند، ممکن است تهدید قابل توجهی برای اکوسیستم های مبتنی بر خاک و منابع آب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص آنتی بیوتیک با کمک فولرن عامل دار انجام شد

تشخیص آنتی بیوتیک با کمک فولرن عامل دار انجام شد