مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-18فرهنگي

«حوض خون» 23 چاپه شد


چاپ بیست و سوم کتاب «حوض خون»، روایت زنان اندیمشک از رختشویی در دفاع مقدس که تدوین و نگارش آن بر عهده فاطمه سادات میرعالی بوده است، به همت انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس چاپ بیست و سوم کتاب حوض خون ، روایت زنان اندیمشک از رختشویی در دفاع مقدس که تدوین و نگارش آن برعهده فاطمه سادات میرعالی بوده است، به همت انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

حوض خون ، خاطرات و روایت های 64 نفر از بانوان اندیمشکی درباره فعالیتشان در بخش رختشویی البسه رزمندگان دفاع مقدس است که فاطمه سادات میرعالی، زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی تحقیق آن را برعهده داشته اند.

میرعالی که علاوه بر تحقیق، تدوین کتاب را هم بر عهده داشته است، در بخشی از مقدمه خود درباره راویان کتاب این طور نوشته است: اولِ مصاحبه ها درد و زجر شان توی ذهنم پررنگ بود، اما انتهای مصاحبه وقتی متوجه می شدم هنوز حاضر هستند پای انقلاب جان بدهند، وقتی تلاش می کردند راهی برای شستن لباس های رزمندگان جبهه مقاومت پیدا کنند و بعضی از آن ها از من می پرسیدند راهی سراغ نداری بریم سوریه لباس رزمنده ها رو بشوریم؟ ، معادلات ذهنم درباره اینکه افرادی زجرکشیده هستند به هم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حوض خون» 23 چاپه شد

«حوض خون» 23 چاپه شد