مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-18سياسي

شیخان: دخانیات فرزند ناخلف نمی خواهد/ آموزش عنصر اصـلی تحول در یک سازمان است


مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات با تاکید بر مبارزه جدی با فساد در لایحه های مختلف شرکت دخانیات که ریشه در گذشته دارد، گفت: دخانیات فرزند ناخلف نمی خواهد.

- اخبار شرکتها؛ محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات در جلسه شورای اداری مجتمع دخانیات استان تهران با بیان اینکه مجتمع تولیدی تهران قدیمی ترین، اولین و با سابقه ترین مجتمع دخانیات کشور است، افزود: این درخت که ریشه بسیار عمیقی دارد باید میوه های شیرین تری برای شرکت دخانیات ایران داشته باشد.

وی تاکید کرد: اگر امروز ما شعار تحول و کارآمدی را در شرکت دخانیات ایران فریاد می زنیم، به اعتبار بازوان توانمند و تجربیات پرسنل مجتمع دخانیات تهران است.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات گفت: این مجموعه در یک محیطی زیست کرده که ناخواسته آلودگی هایی به آن تحمیل شده و این آلودگی ها نه از جنس و ذات پرسنل است، بلکه پرسنل آن فساد ستیز بوده و در مسیر سالم سازی سیستم حرکت می کنند.

شیخان با بیان اینکه باید همه در کنار هم باشیم، افزود: نگذاریم آنهایی که از بیرون منافع شرکت دخانیات را برای خود تعریف کردند و همچون زالو را در حال مکیدن هستند، به شرکت ضربه بزنند.

وی با تاکید بر اینکه این کار بسیار سختی است، تصریح کرد: ما اراده کردیم با دستان توانمند شما به سمت پیشرفت و افزایش تولید گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخان: دخانیات فرزند ناخلف نمی خواهد/ آموزش عنصر اصـلی تحول در یک سازمان است

شیخان: دخانیات فرزند ناخلف نمی خواهد/ آموزش عنصر اصـلی تحول در یک سازمان است