مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-18بين الملل

هشدار وال استریت ژورنال درباره «درگیری مستقیم روسیه و آمریکا در سوریه»


پس از انتشار اخباری درباره حمله روسیه به تروریست های سوری در پایگاه «التنف» سوریه، یک روزنامه آمریکایی از احتمال درگیری مستقیم بین نظامیان روسیه و آمریکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از انتشار برخی اخبار مبنی بر این که روسیه به تروریست های وابسته آمریکا در داخل پایگاه آمریکایی التنف حمله کرده است، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های نظامی ایالات متحده گزارش کرد که تشدید تنش های روسیه در سوریه خطر درگیری مستقیم با آمریکا را به دنبال دارد.

طبق این گزارش، مقام های نظامی آمریکا می گویند که روسیه یکسری عملیات علیه ائتلاف تحت رهبری آمریکا در سوریه در ماه جاری انجام داده است که شامل عملیات این هفته به یک پایگاه استراتژیک در بخش جنوبی این کشور می شود.

وال استریت ژورنال نوشت، اقدامات روسیه مقامات نظامی ایالات متحده را نگران کرده است، آنها نگران هستند که یک اشتباه محاسباتی ممکن است به درگیری ناخواسته بین نیروهای ایالات متحده و روسیه در سوریه تبدیل شود.

رسانه ها روز پنجشنبه هفته گذشته خبر داده بودند که پهپادهای ناشناس، چهارشنبه شب، مقر عناصر تروریستی مغاویر الثوره در داخل پایگاه آمریکایی التنف را که از مهم ترین مراکز حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه به شمار می رود، هدف قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وال استریت ژورنال درباره «درگیری مستقیم روسیه و آمریکا در سوریه»

هشدار وال استریت ژورنال درباره «درگیری مستقیم روسیه و آمریکا در سوریه»