مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 09:022022-06-18سياسي

وضعیت «شرکت تولیدی مرغ مادر» بخش مانه تعیین تکلیف شود


امام جمعه بخش مانه شهرستان مانه وسملقان گفت: شرکت اتکا از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب، متعهد به راه اندازی خط تولید یک میلیون قطعه ای مرغ مادر در بخش مانه شد و 400 هکتار از زمین های این بخش به این امر اختصاص پیدا کرد اما هم اکنون باگذشت 10 سال به حال خود رها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از دفتر امام جمعه بخش مانه در شهرستان مانه وسملقان، حجت الاسلام محمدحسن رحمانی، امام جمعه این بخش درخصوص طرح راه اندازی مرغ مادر در بخش مانه اظهارکرد: در سال 1391 با واگذاری 400 هکتار از زمین های حاصلخیز این منطقه به بخش خصوصی، واحد مرغ گوشتی مادر در استان راه اندازی شد که متأسفانه سال هاست علی رغم دریافت مجوزها و امتیازات به حال خود رها شده است.

وی گفت: بخش مانه با جمعیتی بالغ بر بیست و هفت هزار نفر و مساحت 2 هزار و 200 کیلومترمربع  یکی از بزرگترین بخش های استان خراسان شمالی است و بدلیل زمین های حاصلخیز زراعی و کشاورزی مورد استقبال سرمایه گزاران بومی و غیر بومی زیادی واقع شده است.

امام جمعه بخش مانه افزود: شرکت اتکا در سال 1391 از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی متعهد به راه اندازی خط تولید یک میلیون قطعه ای مرغ مادر در بخش مانه شد و 400 هکتار از زمین های مرغوب شهر پیش قلعه در حاشیه راه مواصلاتی بخش مانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت «شرکت تولیدی مرغ مادر» بخش مانه تعیین تکلیف شود

وضعیت «شرکت تولیدی مرغ مادر» بخش مانه تعیین تکلیف شود