مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 08:072022-06-18اقتصادي

افزایش کرونا در انگلیس در پی جشن های تاج گذاری ملکه


مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد شمار مبتلایان به کووید در انگلیس، در مدت یک هفته 40 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد شمار مبتلایان به کووید در انگلیس، در مدت یک هفته 40 درصد افزایش یافت و به 1.

1 میلیون نفر رسید، این زمان پس از برگزاری مراسم جشن هفتادمین سال تاجگذاری ملکه انگلیس بود که بدون رعایت فاصله اجتماعی و تدابیر کرونایی اجرا شد.

براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، در یک هفته منتهی به 10 ماه ژوئن، 20 خرداد ماه، دست کم یک میلیون و 130 هزار نفر در این کشور، به ویروس کرونا مبتلا بودند که در مقایسه با هفته پیش از آن، 42 درصد افزایش نشان داد.

اکنون تخمین زده شده از هر 45 نفر در این کشور یک نفر آلوده شده باشد که پیش از این مراسم به ازای هر 65 نفر یک نفر مبتلا بود.

کارشناسان بهداشت می گویند صد ها هزار نفر بدون ماسک و رعایت ضوابط بهداشتی کرونایی در مراسم جشن هایی که در سراسر کشور به مناسبت هفتادمین سالگرد تاج گذاری ملکه برگزار شد گردهم آمدند و به کووید فرصت های زیادی برای انتشار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ملی آمار انگلیس، این آمار بیش ترین افزایش در مدت یک هفته از دسامبر پارسال است که سویه جهش یافته اومیکرون (Omicron) در این کشور شایع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرونا در انگلیس در پی جشن های تاج گذاری ملکه

افزایش کرونا در انگلیس در پی جشن های تاج گذاری ملکه