مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 05:322022-06-18سياسي

مترو، مهم ترین مطالبه مردم ورامین از رییس جمهور است


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: موضوع مترو به عنوان پروژه مصوبه سفر رییس جمهور در سفر امروز اعلام خواهد شد که اعتبار خوبی هم برای آن در نظرگرفته شده زیرا مهم ترین مطالبه مردم دیار 15 خرداد بحث مترو است.

- حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص سفر ریاست جمهوری به دیار 15 خرداد، اظهار کرد: سفر حجت الاسلام رییسی به دیار 15 خرداد به عوان اولین سفر رییس جمهوری به شهرستان های جنوبشرق استان تهران محسوب می شود، باتوجه به اهمیت این سفر و اتفاقات مثبت و پیامدهای خوبی که پیرو این سفر به وجود خواهد آمد این سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: این سفر می تواند در بخش های مختلف نقطه تحولی باشد، موضوع مترو بعد از تلاش هایی که طی این دو سال انجام گرفت و وزیر راه قول مترو را داد و شخص رییس جمهور هم امروز این مهم را نهایی می کند، موضوع مترو به عنوان پروژه مصوبه سفر رییس جمهور در این سفر اعلام خواهد شد که اعتبار خوبی هم برای آن در نظرگرفته شده است زیرا مهم ترین مطالبه مردم دیار 15 خرداد بحث مترو است.

این نماینده مجلس افزود: بحث انتقال پساب تهران جزو مهم ترین موضوعات است که برای تامین آب زراعی کشاورزی مطرح خواهد شد، باتوجه به اینکه دشت ورامین قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو، مهم ترین مطالبه مردم ورامین از رییس جمهور است

مترو، مهم ترین مطالبه مردم ورامین از رییس جمهور است