مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 20:322022-06-17سياسي

ثبت آیین نوغانداری لنگرود در فهرست آثار ملی


مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت گردشگری با بیان اینکه آیین نوغانداری لنگرود در فهرست آثار ملی ثبت شد، گفت: تلاش ما این است که با همکاری دیگر ارگان های مربوطه بتوانیم در حوزه گردشگری کشاورزی در همه نقاط مختلف کشور یک برنامه ریزی مدون داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سید مصطفی فاطمی در نخستین رویداد کار، آیین کج چینی و همایش راهکارهای احیا و توسعه نوغانداری در مجتمع پاسارگاد برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره امروز یکی از مجموع جشنواره ها در حوزه گردشگری کشاورزی است و شهرستان لنگرود می تواند در این حوزه برند شود.

  وی با بیان اینکه تلاش ما در زمینه گردشگری تخصصی و تجربه محور است که این موضوع می تواند در شهرستان لنگرود اتفاق بیفتد، گفت: لنگرود دارای جاذبه های مختلف طبیعی، تاریخی و دارای پتانسیل ها و ظرفیت های کشاورزی زیادی است که در این زمینه برند شده است.

  مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت گردشگری با بیان اینکه آیین نوغانداری لنگرود در فهرست آثار ملی ثبت شد، افزود: تلاش ما این است که با همکاری دیگر ارگان های مربوطه بتوانیم در حوزه گردشگری کشاورزی در همه نقاط مختلف کشور یک برنامه ریزی مدون داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت آیین نوغانداری لنگرود در فهرست آثار ملی

ثبت آیین نوغانداری لنگرود در فهرست آثار ملی