مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:422022-06-17سياسي

19 بهمن نبود 22 بهمن رقم نمی خورد


رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش این نیرو در انقلاب و بیعت همافران ارتش با حضرت امام گفت: به جرات می توان گفت اگر 19 بهمن نبود 22 بهمن رقم نمی خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی هوایی ارتش در یادواره 565 شهید ارتش در قم، اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس، تاریخ دفاع مظلومانه سرزمینی است که گناهشان دفاع از آرمان های مقدس عدم سازش با استکبار جهانی بود که موجب شد بخشی از کشورهای مختلف به ایران حمله کنند و این جنگ تبدیل به گنجینه ای شد که مفاهیم مختلف ایثار، شهادت، جانبازی و فداکاری و مقاومت را که در وجود تک تک ایرانی ها نهادینه شده است، نمایان شود امیر سرتیپ دوم رودباری افزود: همه این ایثار و مقاومت ها تبدیل به قدرت ایران شد و در حالی که کشورهای اطراف ایران نا امن است ایران تبدیل به یک جزیره امن شده که این امنیت حاصل تلاش همه رزمندگان است.

 رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: دفاع مقدس از همان روز اول شروع یک تمدن اسلامی بود و تبدیل به هویت ملی و تاریخی مردم ایران شد.

وی بیان داشت: دفاع مقدس یک جنگ مردمی بود و همه مردم از همه اقشار، ادیان، مذاهب و قومیت ها و زبان های که در این کشور زندگی می کنند در این پیروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 بهمن نبود 22 بهمن رقم نمی خورد

19 بهمن نبود 22 بهمن رقم نمی خورد