مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-17سياسي

امام جمعه پیشوا: مسئولان مشکلات شهرستان را با رییسی مطرح کنند


امام جمعه پیشوا با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان پیشوا و با تاکید بر لزوم رفع مشکلات شهرستان گفت: سفر رییس جمهور به پیشوا فرصتی طلایی است و مسئولین شهرستان فکر نکنند که اگر مقابل رییس جمهور از مطالبات بگویند استاندار و وزیر ناراحت می شوند بلکه باید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: امروز در کشور مشکلات آب و برق داریم که بهترین راه حل برای جلوگیری از قطعی آب و برق صرفه جویی است.

وی ادامه داد: مصرف بیش از حد آب باعث اسراف و هدر رفت آن می شود که باید مدیریت شود زیرا صرفه جویی در مصرف آن بسیار راهگشاست.

حجت الاسلام باقری ادامه داد :همیشه از عملکرد مسئولین نقد یا تعریف کرده ایم و می کنیم اما بحث این دولت و دولت قبل بسیار متفاوت است زیرا مشکل دولت قبل تنبلی و عدم فعالیت های مختلف بود.

وی افزود: در دولت فعلی، دولت شبانه روزی فعالیت می کند و همیشه شاهد فعالیت های دولت در عرصه های مختلف هستیم.

امام جمعه شهر پیشوا در ادامه با انتقاد از گرانی اجاره بها گفت: اگر به بحث اقتصاد نگاه کنیم از ابتدای تاریخ و حتی در زمان حضرت یوسف نیز ابتدا وضعیت اقتصاد را درست می کردند لذا بحث اقتصاد بسیار مهم است و گرانی ها باعث گلایه مردم شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پیشوا: مسئولان مشکلات شهرستان را با رییسی مطرح کنند

امام جمعه پیشوا: مسئولان مشکلات شهرستان را با رییسی مطرح کنند