مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:272022-06-17سياسي

برگزاری مراسم ترحیم در مساجد دشتستان آزاد شد


امام جمعه شهر برازجان از آزاد بودن گرفتن مراسم ترحیم یاد بود اموات در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: حضور شورای اسلامی در مساجد و پاسخگویی به مطالبات مردم امر پسندیده ای است که باید استمرار یابد و به خواسته های مردم توجه و اجرایی نمایند.

امام جمعه برازجان افزود: برنامه های پیشنهادی مرتبط به مراسم یادبود اموات (پسا کرونا) مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان پس از تشییع و خاکسپاری یک روز عصر به مدت 2 ساعت صاحبان عزا مجازند در مساجد مراسم ترحیم برگزار کنند.

وی عنوان کرد: هزینه های ناشی از کاهش مراسم صرف امور خیریه شود (به نیت متوفی) و در پذیرایی به آب و چای بسنده شود همچنین عدم چاپ و نصب بنر در سطح مساجد و شهر صورت بگیرد.

  خطیب نمازجمعه شهر برازجان اظهار کرد: منع نوشتن هرگونه آیات قرآن و اسماء متبرکه و تصاویر نامناسب بر روی پوستر، اطلاعیه و سنگ قبر نیز توجه شود.

  مصلح خاطرنشان کرد: ترویج ساخت قبور طبقاتی به ویژه در میان ارحام، ساماندهی و هم سطحی قبور، منع تیراندازی در مراسم خاکسپاری اموات، منع راه اندازی دسته سنج و دمام زنی برای اموات، منع نصب سایبان و نرده توسط بازماندگان در صورت نیاز توسط شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم ترحیم در مساجد دشتستان آزاد شد

برگزاری مراسم ترحیم در مساجد دشتستان آزاد شد