مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-17سياسي

جنگ اوکراین معادلات اقتصادی جهان را به هم ریخت/ انبار کردن کالاها خیانت به مردم است


چرا اسراییل این روزها بیشترین تقلا را می کند تا مذاکرات هسته ای موفق نباشد؟ چون به نحوی می داند جنگ اوکراین معادلات اقتصادی جهان را به هم ریخته و یک فرصت طلایی برای ایران درست شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر اردبیل به تحلیل تحرکات اخیر اسراییل پرداخت و اظهار کرد: اسراییل با حربه ایران هراسی، بیشترین منویات خود را تامین می کند، هر وقت مذاکرات هسته ای به نقطه سرانجام نزدیک می شود فوراً به دروغ می گوید ایران چند روز با بمب هسته ای فاصله دارد و با عملیاتی شدن برجام به یک قدرت تمام عیار هسته ای تبدیل می شود.

وی افزود: گاهی تبلیغ می کند که اگر ایران از طریق برجام، منفذ اقتصادی پیدا کند، مدیریت کل منطقه را به دست خواهد گرفت و از کنترل خارج خواهد شد.

این روزها به دروغ اعلام کرده اند که ایران در یکی از کشورهای همسایه، اتباع اسراییلی را ترور خواهد کرد و برای تقویت این دروغ، به اتباع خود می گوید مبادا به فلان کشور سفر کنید.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: همه اینها ترفند فشار بر اروپا و آمریکا و تسخیر ذهن کنگره و سنای آمریکا و فشار بر اعضای برجام است و تاکنون صدها بار از این دروغ ها را گفته اند اما به جایی نرسیده است لیکن بهترین استفاده را برده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اوکراین معادلات اقتصادی جهان را به هم ریخت/ انبار کردن کالاها خیانت به مردم است

جنگ اوکراین معادلات اقتصادی جهان را به هم ریخت/ انبار کردن کالاها خیانت به مردم است