مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-17سياسي

جهادکشاورزی باید از کشاورزان حمایت کامل را انجام دهد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: جهادکشاورزی باید از کشاورزان با تامین کود، سموم لازم و تامین ابزارآلات کشاورزی حمایت کند تا محصولات باغی و زراعی سالم بمانند بهره وری آن افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: امروز نظام استکباری به دنبال این است که دین را از ملت بگیرد و یکی از راهکارهای آنها فشار اقتصادی و تحریم است.

وی گفت: همچنین دشمن می خواهد مردم را از اینکه انقلاب کردند پشیمان کند و به و به همین دلیل کار و تلاش اقتصادی که باعث رشد کشور و قطع وابستگی خواهد شد را باید اولویت قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: بسیاری از کشورها به دلیل همین وابستگی ها از خواسته ها و اهداف خود کوتاه می آیند.

وی تصریح کرد: در اسلام در حوزه کار و فعالیت اقتصادی بازنشستگی نداریم و اینگونه نیست که کسی در سن و سالی خاص افراد بازنشسته شود.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: در روایت آمده است، امام صادق می فرمایند، اگر فقط یک روز از حیات شما باقی بود، باز هم طلب رزق و روزی و کار و تلاش کن.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: البته ممکن است در سنین بالا فعالیت اقتصادی سبکتر و متناسب با سن و سال اشخاص باشد اما نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادکشاورزی باید از کشاورزان حمایت کامل را انجام دهد

جهادکشاورزی باید از کشاورزان حمایت کامل را انجام دهد