مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-17سياسي

کاستی ها دشت ورامین با خدمات رسانی مطلوب رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی  جمعه امروز ورامین به سفر حجت الاسلام رییسی رییس جمهور به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک اشاره گرد و اظهار کرد: از رییس جمهور محترم درخواست دارم، توجه بیشتر به ورامین و این منطقه داشته باشد، این مردم استحقاق خدمات و توجه بیشتر را دارند، دشت ورامین یا ویار 15 خرداد آعاز کنندگان نهضت حضرت امام خمینی (ره) هستند.

وی گفت: با توجه به سابقه انقلابی مردم ورامین و حق این مردم برای خدمات رسانی بیشتر به نظر می رسد، باید اقداماتی انجام شود، مدت ها است، مردم چشم به راه مترو و قطار شهری برای تردد به تهران هستند، اما اتفاقی نیفتاده است.

امام جمعه موقت ورامین خواستار توجه مسئولین کشور به منطقه شد و بیان کرد: ورامین مدت ها در زمان طاغوت به دلیل انقلابی گری و قیام 15 خرداد و دفاع از حق و حقیقت محروم نگاه داشته شد، لازم است، کاستی های موجود با خدمت رسانی و توجه بیشتر رفع شود.

وی رسیدگی جدی مسئولان به وضعیت فرهنگی ورامین را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: مبارزه با بی حجابی که حرکت خزنده دشمنان است، باید در دستور کار جدی قرار بگیرد، یکی از حربه های دشمن علیه اسلام، انقلاب و فرهنگ انقلابی مردم ترویج بدحجابی و بی حجابی در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستی ها دشت ورامین با خدمات رسانی مطلوب رفع می شود

کاستی ها دشت ورامین با خدمات رسانی مطلوب رفع می شود