مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-17سياسي

امام جمعه شهرقدس: اعتبار اختصاص یافته به شهرستان نیازمند بازنگری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس امروز ظهر در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی به خصوصیات عبادالرحمان اشاره و اظهار کرد: بندگان ویژه خدا در عین عبادت و ذکر الهی هیچ گاه مغرور نشده و اعتدال، اخلاص و اخلاق را رعایت کرده و در انفاق نیز میانه روی می کنند و از شرک و گناه کبیره اجتناب می کنند.

وی گفت: بخشی از پرونده های قضایی ناشی از عدم کنترل خشم و غلبه غضب بوده و باید بر رفتار و کردار در هر حالتی تسلط داشت و در کنار توبه واقعی، عمل صالح نیز انجام داد.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: شهید چمران زیست شهدایی داشت و مردانه زندگی کرد و برای رسیدگی به بزرگی در دنیا و آخرت باید بنده واقعی پروردگار بود.

  وی با اشاره به روز بسیج اصناف ادامه داد: دولت و مسوولان باید هوای کاسبان و اصناف را داشته باشند و تعطیلی و رکورد دوساله ای که بر اصناف وارد شد را توجه و در پرداخت مالیات رعایت کنند و صاحبان مشاغل و بازاریان نیز باید هوای مردم را داشته و به روزی حلال راضی و انصاف داشته باشند.

حجت الاسلام جوکار گفت: اجاره بالای مسکن صدای مردم را درآورده و این افزایش قیمت های نجومی در املاکی ها کنترل شود و مسوولین و دستگاه های متولی به وعده هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرقدس: اعتبار اختصاص یافته به شهرستان نیازمند بازنگری است

امام جمعه شهرقدس: اعتبار اختصاص یافته به شهرستان نیازمند بازنگری است