مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 12:472022-06-17سياسي

کوین اسپیسی فعلا آزاد است


کوین اسپیسی که برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاهی در شهر لندن حاضر شده بود تا جلسه بعدی دادگاه با وثیقه بی قید و شرط آزاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پس از انتشار خبر مطرح شدن چهار اتهام اخلاقی جدید علیه کوین اسپیسی که مربوط به سال های 2005 و 2013 است، این بازیگر 62 ساله برای دفاع از خود به صورت داوطلبانه در دادگاه وست مینیستر لندن حاضر شد و در پایان جلسه اول دادگاه با قرار وثیق بدون قید و شرط آزاد شد.

این بدان معنی است که اسپیسی محدویتی برای سفر ندارد و تا زمان برگزاری دادگاه بعدی در 14 جولای(23 تیر) می تواند آزادانه سفر کند.

در سال 2017، آنتونی رپ بازیگر فیلم پیشتازان فضا مدعی شد کوین اسپیسی در سن 14 سالگی او را مورد تعرض قرار داده و کوین اسپیسی بازیگر توانمندی که دو جایزه اسکار برای فیلم های مظنونین همیشگی و زیبای آمریکایی به همراه یک جایزه تونی و 12 نامزدی جایزه امی را در کارنامه دارد، به بی کارترین بازیگر هالیوود تبدیل شد و کمپانی MRC سازنده سریال معروف خانه پوشالی نیز همکاری خود را با این بازیگر برنده اسکار قطع کرد و از ساخت فصل جدید این سریال هم منصرف شد.

پس از آن 20 مرد دیگر نیز اتهاماتی علیه اسپیسی در زمان فعالیت او در تئاتر اولدویک لندن بین سال های 1995 تا 2013 مطرح کردند و یک زن نیز در ایالت ماساچوست آمریکا، از او شکایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوین اسپیسی فعلا آزاد است

کوین اسپیسی فعلا آزاد است