مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 12:472022-06-17فرهنگي

حسین حقیقی تیتراژ «تازه وارد» را خواند/ آغاز پخش سریال از امشب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با آغاز پخش سریال یازده اپیزودی تازه وارد به تهیه کنندگی محمدجواد موحد از امشب 27 خردادماه، - حسین حقیقی تیتراژ تازه وارد را خواند/ آغاز پخش سریال از امشب حسین حقیقی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی سریال اپیزودیک تازه وارد که از امشب جمعه 27 خردادماه روی آنتن می رود، معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با آغاز پخش سریال یازده اپیزودی تازه وارد به تهیه کنندگی محمدجواد موحد از امشب 27 خردادماه، حسین حقیقی به عنوان خواننده تیتراژ این اثر معرفی شد.

تیتراژ این سریال با ترانه نفیسه سادات موسوی، ملودی کیان ایرجی، تنظیم و میکس و مسترینگ حسین کریمان، گیتار عظیم روحانی، همخوانی دنیز محمودی، تایپوگرافی و کاور علی درستکار تولید شده و تهیه کنندگی آن برعهده محمدجواد موحد بوده است.

حسین حقیقی که فعالیت حرفه ای خود را از سال 89 آغاز کرده است، تاکنون تیتراژ سریال پلاک 13 و برنامه های تلویزیونی از جمله فصل اول و دوم زوجی نو به ترتیب با عناوین خانوم خونه م و آویشن و برنامه چراغ را خوانده است.

حسن حبیب زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی هشت کارگردان جوان تازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین حقیقی تیتراژ «تازه وارد» را خواند/ آغاز پخش سریال از امشب

حسین حقیقی تیتراژ «تازه وارد» را خواند/ آغاز پخش سریال از امشب