مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 12:222022-06-17ورزشي

نشست صالحی امیری با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر نصرالله سجادی مشاور عالی رییس، - صالحی امیری و هیات همراه در محل کمیته ملی المپیک مجارستان با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک این کشور دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر نصرالله سجادی مشاور عالی رییس، فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته، علی اکبر شیریان هماهنگ کننده روابط ورزشی ایران و مجارستان و نماینده سفارت ایران در مجارستان و همچنین ژولت جولایی رییس کمیته، لازلو فابیان دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان و یائو کاموتی رییس کمیته جهانی بازی جوانمردانه IOC برگزار شد.

در ابتدای نشست دکتر صالحی امیری ضمن تبریک به رییس کمیته ملی المپیک مجارستان برای کسب کلیه آراء در انتخابات اظهار کرد: شما شایستکی بالایی دارید، و ظرفیت ورزش قهرمانی مجارستان نیز بالاست و ما بخاطر قرابت ها مایل هستیم تا ارتباط بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به مدال های المپیکی ما و رشد سهمیه های ورزشکاران کشورمان پتانسیل ورزش قهرمانی ایران نیز بالاست، هم اکنون فدراسیون های ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صالحی امیری با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان

نشست صالحی امیری با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان