مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:422022-06-17سياسي

از سفر رییس جمهور به اصفهان تا حادثه کارخانه کربنات سدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استا ن ها خبرگزاری دانشجو، سفرهای آخر هفته رییس جمهور همچنان ادامه دارد و در این هفته قرعه سفر رییس جمهور به همراه هیئت دولت به نام اصفهان زده شد؛ - سفرهای آخر هفته رییس جمهور همچنان ادامه دارد و در این هفته قرعه سفر رییس جمهور به همراه هیئت دولت به نام اصفهان زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استا ن ها خبرگزاری دانشجو، سفرهای آخر هفته رییس جمهور همچنان ادامه دارد و در این هفته قرعه سفر رییس جمهور به همراه هیئت دولت به نام اصفهان زده شد؛ سید ابراهیم رییسی در اولین بخش از برنامه های سفر دولت مردمی به استان اصفهان پس از بازدید هوایی از بخش هایی از رودخانه زاینده رود در جمع اهالی روستای قلعه بالا حضور یافت و ضمن گفتگو با آنان، در جریان مشکلات و درخواست های ساکنین این روستا که عمدتا کشاورز هستند، قرار گرفت.

رییس جمهور در جمع اهالی روستای قلعه بالا گفت: در بین برنامه های مختلف سفر و بازدید هایی که برای این سفر برنامه ریزی شده است، اولین برنامه را حضور در این محل قرار دادیم تا از نزدیک در جریان مشکل کم آبی مردم روستای قلعه بالا قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: رییس جمهور از مزارع شرق اصفهان بازدید کرد از پیگیری مصوبات سفرهای قبلی رییس جمهور چه خبر؟ رییس جمهور در دوازدهم اسفند به گلستان سفر کرده بود و یکی از موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سفر رییس جمهور به اصفهان تا حادثه کارخانه کربنات سدیم

از سفر رییس جمهور به اصفهان تا حادثه کارخانه کربنات سدیم