مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:072022-06-17اقتصادي

استاندار خراسان رضوی: تعطیلی واحدهای تولیدی در خراسان رضوی را نمی پذیریم


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر تلاش و برنامه ریزی برای احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در سطح استان گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی را نمی پذیریم و باید با احیای آن از ظرفیت این سرمایه های برزمین مانده استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، یعقوبعلی نظری در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی کاشمر بر ضرورت شناسایی، بررسی و احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده تاکید کرد و افزود: اینکه واحدی در سطح استان تعطیل و یا نیمه تعطیل باشد را نمی پذیریم و تأکیدمان بر این است با احیای این واحدها از ظرفیت سرمایه برزمین مانده استفاده کنیم.

وی اذعان کرد: عقل، نیاز، منطق و ضرورت حکم می کند که احیای واحدهای تولیدی در دستور کار متولیان امر در سطح استان قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه از طرح موضوعات به صورت کلی باید پرهیز و به صورت ریز مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد، بیان کرد: اولویت جدی و اول ما در استان بازگرداندن کارخانجات و واحدهای تولیدی به چرخه تولید است، لذا انتظارمان این است که صاحبان این واحدها پیگیر باشند تا این مهم محقق شود.

وی با اشاره به مهیا بودن بستر و زمینه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی ادامه داد: در این راستا تاکید می کنیم که دستگاه های استانی احتیاط ناشی از ترس دستگاه های نظارتی را نداشته باشند و با عزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: تعطیلی واحدهای تولیدی در خراسان رضوی را نمی پذیریم

استاندار خراسان رضوی: تعطیلی واحدهای تولیدی در خراسان رضوی را نمی پذیریم