مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-17حوادث

مقصد کارآفرینی و موفقیت تنها از جاده کنکور میسر نمی شود


کنکور تنها مسیر دستیابی به کارآفرینی و موفقیت نیست و می توان از راه های دیگر هم به هدف رسید؛ این حرف بسیاری از کارشناسان آموزشی و اقتصادی است.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ در مطب پزشک نشسته بودم که به همراه زنی که انگار مادرش بود از در وارد شد، به نظر 17-18 ساله می آمد، پس از گرفتن وقت از منشی کمی آن طرف تر نشستند، صدایشان را می شنیدم که مادرش می گفت چرا اینقدر به خودت استرس وارد می کنی تا بیمار شوی، مگر کنکور چقدر ارزش دارد؟ از جانت که مهم تر نیست؟ ببین اینقدر اضطراب داری که کارت کشید به دکتر؟ دختر جوان در واکنش به صحبت های مادر فقط سکوت کرده بود و خیره به زمین نگاه می کرد.

مادر که از دخترش جوابی نشنید صحبت هایش را یک طرفه باقی نگذاشت و شروع به صحبت با منشی مطب و بیماران دیگر کرد، ابتدا به خانمی که کنارش نشسته بود رو کرد و گفت: خانم شما کنکور دادی؟ کنکور چقدر اهمیت دارد که دختر من جانش را برایش می دهد؟ گویا این سوال باعث شد تا چند نفری که در مطب پزشک نشسته بودند و حتی منشی مطب به یاد خاطرات کنکورشان بیفتند، یا از استرس هایشان در روز کنکور گفتند یا به بی تفاوتی هایشان نسبت به نتیجه کنکور اشاره کردند.

منشی مطب با خنده گفت: زمان ما کنکور دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد یکی نبود و برای هر دانشگاه در کنکور جداگانه شرکت می کردیم، من همیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصد کارآفرینی و موفقیت تنها از جاده کنکور میسر نمی شود

مقصد کارآفرینی و موفقیت تنها از جاده کنکور میسر نمی شود