مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-17سياسي

وضعیت نابسامان انتصابات در سیستان و بلوچستان


دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن سیستان و بلوچستان گفت: جریان دانشجویی که در موضوعات و بخش های مختلف استان ورود داشته و دلسوز مردم است از دخالت نمایندگان در انتصابات و ثبات عاملان وضع موجود در منصبشان انتقاد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از قرارگاه شهید احمدی روشن سیستان و بلوچستان، ابوالفضل فکوری پودینه در انتقاد به وضعیت انتصابات در این استان اظهار کرد: شرایط امروز سیستان و بلوچستان در بحث انتصابات پیچیده تر از گذشته شده است، انتظار می رفت عاملین وضع موجود جا به جا شوند اما همچنان بر کرسی مدیریت نشسته اند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن سیستان و بلوچستان افزود: استاندار ویژه باید بدون تاثیر نمایندگان و عناصر تهران عزل یا ابقا شوند، نباید پیگیری نمایندگان سبب شود مدیران ناکارمد همچنان طی مسیر کنند.

وی گفت: از طرف دیگر برخی نمایندگان نیز روز به روز در حال فاصله گرفتن از رسالت اصلی خویش یعنی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین هستند، سوالی که مطرح می شود این است که نمایندگان استان تاکنون چند قانون محلی و ملی را به تصویب رساندند و بر اجرای چند قانون نظارت داشته اند؟  چند سوال و تذکر در صحن علنی داشته اند؟ پودینه بیان کرد: مسؤولان تهران بدون کوچکترین هماهنگی در برخی انتصابات،  مدیران ارشد مجموعه های دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نابسامان انتصابات در سیستان و بلوچستان

وضعیت نابسامان انتصابات در سیستان و بلوچستان