مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-17سياسي

تسهیلات دامدار کارت اقدامی موثر برای تامین نهاده دامی عشایر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس پاپی زاده در سفر سه روزه به سیستان و بلوچستان از روند اجرایی پروژه های عشایری بازدید و در دیدار با عشایر زاهدان، - رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: با حذف ارز ترجیحی، تسهیلات دامدار کارت اقدامی موثر برای تامین نهاده دامی مورد نیاز عشایر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس پاپی زاده در سفر سه روزه به سیستان و بلوچستان از روند اجرایی پروژه های عشایری بازدید و در دیدار با عشایر زاهدان، زابل و میرجاوه مشکلات و دغدغه های آن را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

رییس سازمان امور عشایر ایران به همراه نماینده مردم زابل، نیمروز، زهک و هامون در مجلس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در نشست با معتمدین و عشایر منطقه کوه خواجه اظهار داشت: با توجه به استمرار بحران خشکسالی در سیستان و بلوچستان و کاهش قدرت مالی عشایر، گام های موثری برای کمک به عشایر در سطح ملی صورت گرفته که با اجرای آن ها کمک های مهمی برای رشد اقتصادی خانوار های عشایری صورت می گیرد.

وی دامدار کارت را نمونه ای از اقدامات صورت گرفته دولت جدید با پیگیری های وزیر محترم جهاد کشاورزی برای ارائه خدمات رسانی مطلوب برای تامین نهاده های دامی عشایر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دامدار کارت اقدامی موثر برای تامین نهاده دامی عشایر است

تسهیلات دامدار کارت اقدامی موثر برای تامین نهاده دامی عشایر است