مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-17بين الملل

چرا راهبرد های تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ایران محکوم به شکست هستند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ پایگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی، ضمن اشاره به رویه های تروریستی و اقدامات خرابکارانه گاه و بی گاه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، - اقدامات تروریستی و خرابکاری های گاه و بیگاه اسراییل علیه ایران، قادر به وارد آوردن ضربات جدی به زیرساخت ها و چهارچوب های امنیتی و دفاعی ایران که در اقصی نقاط این کشور پراکنده شده اند، نمی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ پایگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی، ضمن اشاره به رویه های تروریستی و اقدامات خرابکارانه گاه و بی گاه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، به طور خاص به این نکته اشاره دارد که حتی خود صهیونیست ها نیز به این نکته آگاه هستند که با این قبیل اقدامات آن ها قادر نیستند به چهارچوب های دفاعی، امنیتی و هسته ای ایران، آسیب های جدی وارد سازند.

دلیل اصلی این مساله نیز این است که رژیم صهیونیستی تنها به بخش محدودی از توانمندی های ایران آگاهی دارد و اساسا به همین دلیل است که نمی تواند به ستون فقرات قدرت و توان ایران در حوزه های مختلف، آسیب وارد کنند.

میدل ایست آی در این رابطه می نویسد: همزمان با آغاز پخش سری دوم سریال تلویزیونی تهران (توسط عوامل وابسته به رژیم اسراییل) که تصویری تحریف شده را از سیستم های امنیتی و اطلاعاتی ایران ارائه می کند، در جهان واقعی، این اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا راهبرد های تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ایران محکوم به شکست هستند؟

چرا راهبرد های تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ایران محکوم به شکست هستند؟