مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 09:372022-06-17بين الملل

هشدار روسیه به آمریکا پیش از حمله به پایگاه «التنف» در سوریه


پس از گزارش رسانه ها درباره حمله پهپادهای ناشناس به پایگاه آمریکایی «التنف» در جنوب شرق سوریه، مقامات آمریکایی خبر دادند که این حمله کار روسیه بوده و طرف روسی پیش از انجام حمله به آن ها هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند مقام وزارت دفاع آمریکا، بامداد امروز (جمعه)، به شبکه سی ان ان خبر دادند که روسیه پیش از حمله به تروریست های وابسته آمریکا در جنوب شرق سوریه به واشنگتن هشدار داده است.

رسانه ها، روز گذشته، خبر داده بودند که پهپادهای ناشناس، چهارشنبه شب، مقر عناصر تروریستی مغاویر الثوره در داخل پایگاه آمریکایی التنف را که از مهم ترین مراکز حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه به شمار می رود، هدف قرار دادند.

مقام های دفاعی آمریکا در گفت و گو با سی ان ان خبر دادند که این حمله را روسیه انجام داده و پیش از انجام حمله به واشنگتن هشدار داده است که نیروهای خود را از محل دور کند.

یکی از این مقامات که اشاره ای نیز به نام او نشده، گفت به احتمال زیاد، روس ها هدف شان را که ارسال پیامی مبنی بر امکان انجام حمله بدون بیم انتقام باشد، محقق کرده اند.

سی ان ان اشاره کرد که این حمله در نزدیکی پایگاه التنف انجام شده؛ اما هنوز گزارشی از تلفات ناشی از این حمله منتشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه به آمریکا پیش از حمله به پایگاه «التنف» در سوریه

هشدار روسیه به آمریکا پیش از حمله به پایگاه «التنف» در سوریه