مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 22:472022-06-16سياسي

وزیر نیرو: اولویت دولت تکمیل طرح های نیمه تمام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدن، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر به شهرستان فریدن برای آب شرب و همچنین طرح های فاضلاب سراسر استان اعتبارات خوبی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات مناسبی در زمینه تکمیل طرح های فاضلاب استان پیش بینی شده که امید است با تزریق این اعتبارات به زودی شاهد تکمیل این طرح ها خواهیم بود.

 محرابیان با بیان اینکه برای آب روستایی و شهری اعتبارات مناسبی پیش بینی شده است، افزود: چند روستای سطح شهرستان در تنش آبی به سر می برند که در قالب طرح جهاد آب رسانی اعتبارهای خوبی برای آن پیش بینی شده است.

وزیر نیرو ادامه داد: امید است با اعتبارات پیش بینی شده بتوانیم شاهد رفع تنش آبی باشیم و آب پایدار به این شهرستان ها و روستاها برسد.

وی تاکید کرد: درخصوص آب شهری نیز مراحل قانونی طی شده، ردیف اعتباری در قانون بودجه پیش بینی شده و پیمانکار با تشریفات مناقصه انتخاب شده اند که به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد کرد.

محرابیان ادامه داد: این ردیف اعتبار کمی است که ما تلاش می کنیم آن را افزایش دهیم و اجرای طرح آ ب رسانی به این شهرها سریع تر انجام شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه هدف از برگزاری سفرهای استانی مورد تایید رییس جمهور، حضور در نقاط مختلف کشور و دیدار با مردم و گفت وگوی چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: اولویت دولت تکمیل طرح های نیمه تمام است

وزیر نیرو: اولویت دولت تکمیل طرح های نیمه تمام است