مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 22:322022-06-16حوادث

چهار حادثه ترافیکی، یک کشته و 19 مصدوم بر جای گذاشت


از صبح امروز تاکنون در محورهای مواصلاتی استان فارس، تنها در چهار حادثه ترافیکی 19 مصدوم و یک کشته به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدجواد مرادیان در تشریح این خبر گفت: اولین حادثه پرتلفات در محور بیضا به سمت کامفیروز بین دو دستگاه خودرو پراید و پیکان رخ داد که در این حادثه 6 نفر مصدوم شدند و حال یکی از مصدومین وخیم گزارش شده است وی افزود: دومین حادثه پر تلفات در محور استهبان رخ داد که پنج مصدوم این حادثه توسط تیم های امدادی اورژانس به بیمارستان امام خمینی استهبان منتقل شدند.

مرادیان با اشاره به سومین حادثه پر تلفات استان در محور فیروزآباد به شیراز، گفت: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت که یک مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و مابقی به بیمارستان فیروزآباد منتقل شدند.

رییس اورژانس فارس همچنین افزود: چهارمین حادثه در محور روستای جعفرآباد بخش فورگ داراب بین دو دستگاه خودرو پارس و 206 رخ داد که در این حادثه راننده خودرو پارس به دلیل جراحات وارده قبل از رسیدن تیم های امدادی اورژانس جان خود را از دست داد و سه مصدوم دیگر به بیمارستان داراب منتقل شدند.

وی گفت: استفاده از کمربند ایمنی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم اقدام به رانندگی در هنگام خواب آلودگی، عدم استفاده از تلفن همراه یا هر وسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار حادثه ترافیکی، یک کشته و 19 مصدوم بر جای گذاشت

چهار حادثه ترافیکی، یک کشته و 19 مصدوم بر جای گذاشت