مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 18:372022-06-16فرهنگي

هیاهو بر سر اکران فیلم ها در موزه سینما برای هیچ!


حداقل هفت فیلم در هر دوره اکران در سینمای ایران روی پرده می رود و بدیهی است که موزه سینما با سه سالن نمایش نمی تواند هر هفت فیلم را همزمان اکران کند و از طرفی بود و نبود نمایش فیلم علفزار بر پرده موزه سینما درحالیکه این فیلم بیشتر پردیس ها و سالن های .

- خبرگزاری فارس - گروه سینما: موزه سینما یک مرکز فرهنگی و هنری و گردشگری است که سه سالن سینما نیز برای نمایش فیلم های سینمایی اختصاص داده است.

طبیعی است که میزان فروش فیلم ها در سالن های نمایش یک مکان گردشگری در قیاس با پردیس های سینمایی ناچیز است اما همین نمایش و فروش نصفه و نیمه در موزه سینما هم باز حاشیه ساز شده و گویی غلبه حاشیه بر متن در سینمای ایران از سوی برخی سینماگران می رود که به رویه ای عادی تبدیل شود.

پخش کننده فیلم علفزار مدعی شده که موزه سینما فیلم او را تحریم کرده است! ادبیاتی از جنس تحریم فیلم ها در سالهای دور توسط سینماهای برخی نهادها که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت و گویا این حنا دیگر برای مردم رنگی ندارد و دوره این نوع تبلیغات گذشته است.

حداقل هفت فیلم در هر دوره اکران در سینمای ایران روی پرده می رود و بدیهی است که موزه سینما با سه سالن نمایش نمی تواند هر هفت فیلم را همزمان اکران کند و از طرفی بود و نبود نمایش فیلم علفزار بر پرده موزه سینما درحالیکه این فیلم بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهو بر سر اکران فیلم ها در موزه سینما برای هیچ!

هیاهو بر سر اکران فیلم ها در موزه سینما برای هیچ!