مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 18:172022-06-16بين الملل

نشست بازگشت آوارگان سوری/آموزش رایگان دانشجویان سوریه در دانشگاه های روسیه


مقامات مسکو می گویند که در راستای مقابله با تحریم های غرب علیه دمشق و کمک به بازگشت آوارگان سوری به کشورشان، دانشجویان سوری در دانشگاه های روسیه رایگان پذیرش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم ، میخاییل میزنتسف رییس نهاد هماهنگی روسیه برای بازگشت آوارگان سوری و رییس مرکز ملی فرماندهی دفاع در روسیه امروز پنجشنبه ضمن قدردانی از اقدامات دمشق برای تسهیل بازگشت آوارگان سوری به کشورشان بر ادامه حمایت مسکو از سوریه تاکید کرد.

میزینتسف این اظهارات را امروز پنجشنبه در جریان نشست مشترک نهادهای هماهنگی سوریه و روسیه در چارچوب کار چهارمین نشست پیگیری کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان سوری بیان داشت که در دمشق و با مشارکت نمایندگانی از سازمان ملل، کمیته بین المللی صلیب سرخ و دیگر نهادهای بشردوستانه برگزار شد.

مقام روسی در این دیدار گفت:  فرمان عفو ریاست جمهوری سوریه  و اقدامات دولت سوریه برای تسهیل بازگشت سوری های آواره، منجر به افزایش قابل توجه تعداد شهروندان سوری می شود که به آغوش وطنشان بازمی گردند.

  وی با اشاره به اینکه تحریم های غیرقانونی غرب علیه سوریه مانع بازگشت آوارگان و تشدید درد و رنج مردم سوریه می شود، افزود: آمریکا و متحدانش از هماهنگی با سوریه برای رساندن کمک های بشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بازگشت آوارگان سوری/آموزش رایگان دانشجویان سوریه در دانشگاه های روسیه

نشست بازگشت آوارگان سوری/آموزش رایگان دانشجویان سوریه در دانشگاه های روسیه